De eerste Drimble Campagne

De eerste Drimble OOH Campagne is vandaag gestart!

We zijn vandaag gestart met de Drimble campagne, dit is tevens de allereerste campagne in het 11-jarig bestaan van Drimble. Met meer dan 3.2 miljoen unieke bezoekers per maand vinden we het tijd om Drimble.nl als Nederlands grootste hyperlocal platform ook offline te laten zien.

Het doel van onze campagne is tweeledig. Allereerst staan we graag even stil bij afgelopen maanden, we hebben sinds de overname begin dit jaar flinke stappen gezet met Drimble en veel meer informatie over bedrijven, woningen en nieuws toegevoegd. Ook is het nu mogelijk om je op de wekelijkse buurtnieuwsbrief in te schrijven. Ondanks dat we nog lang niet zijn waar we willen zijn vinden we het goed om even stil te staan bij wat we al bereikt hebben en dit de aandacht te geven die het verdient.  

Een tweede belangrijke reden is dat we iedereen graag laten weten dat we een nieuwe fase in gaan met Drimble waarbij we als hyperlocal website meer focus zullen aanbrengen op de zeven thema’s: wonen, zakelijk, nieuws, lokaal, crime, lifestyle & entertainment en sport.

Ieder thema krijgt een eigen identiteit, verbeterde zoekmogelijkheden en een overzichtspagina per thema, waar we nieuws én informatie delen over onderwerpen die actueel en belangrijk zijn. We hebben de eerste stapjes gezet met https://Drimble.nl/wonen. Snel zullen meer thema’s volgen!